Brr

Jädrar vad kallt det är...har ju tage på mig som de vore tromb och driv-is ute..18 tröjor o duntofflor:-) skööönt. o massa ljus tända med..mysfaktor 48! det är tjusningen med hösten...lööööv it:-)

Go to fullsize image 

Faan jag är skitorolig....var o tog cell-prov (på livmodern) i maj...och har fortfarande inte fått svar...så ja ringde dit idag o fråga..neee sa dom du får komma hit o ta om det..för det visa ingenting...så jag kanske har nån förändring eller nåt annat allvarligt (nu behöver det ju inte vara så) men det är svårt o inte tänka på det..som om det inte vore nog med allt annat jag har i mitt liv och mina tankar nu....FAAN!

  Så känner jag mig just nu....utelämnad liksom..:-(

Take care!

Kommentarer
Postat av: anna

men om det inte visade nånting är det ju ingen fara?
Då ska du ju inte behöva ta om det.
Men jag förstår verkligen att du är orolig..det är ju en så utsatt sits..
Tog också cellprov i maj o har inte heller fått svar än..men de skulle bara höra av sig om det visade nåt.
kram


Give me some sugar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback