Gamla tider

atrium,carro,olander, me, navestad,skogen,  snacka om gamla tider..runt 1995 när jag gick i 8:an, då var man inte kartig...eller jo förresten det var man ju;-) hehe..smygrökte i skogen...tryckte in ett helt paket toy i käften och såg helt oförstående ut när alla undra varför det lukta rök..ursäkten löd "nee men vi var hemma hos en vars mamma rökte" :-) ja vilka dåliga ursäkter..men men kul som faan hade vi iaf..hade min relativt första kärlek då..med Olander..guu vad vi var in love..hehe..undrar vad han gör idag? varför jag fick flashback till den tiden var att jag hörde en låt förut..som bara kasta mig tillbaks! Härliga tider!!

                                                 Nån som känner igen sig??



Kommentarer
Postat av: sanna


Ha en finfin dag!


Give me some sugar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback