Utmaning

Lilla pressbyrån? Nee det är min väska:-)

image42

♦ 2 nyckelsnören med hemma - och bilnycklar
♦ Ank-nyckelring med cykelnyckeln
♦ Framsidan till stereon i bilen
♦ Avlång plånbok (Wedins)
♦ Liten börs med alla mina kort (körkort, ica, tank-kort, kontokort, studentkort..mm)
♦ Solglasögon (Lindex)
♦ 3 lypsyl-läppglans ( HM, Jessica Simpson, LDB Happy Lips (Skitbra))
♦ Kleenex näsdukar
♦ Diverse kvitton
♦ 2 paket med Extra drops ( Cranberry Lime och Licorice Raspberry) jumjum
♦ 8 paket tuggummi (Extra Melon, Extra Sweet Mint, V6 Fresh fruit, Stimorol Citrus crush, Extra fresh, Stirmorol fusion Strawberry Goes Lime, Hubba-bubba) hehe I Love Tuggummi:-)
♦ Svart liten väska med diverse prylar i (tamponger, plåster, liten spegel..mm)
♦ Påse med Jätte-salt
♦ Handkräm (Essie smoothies från
Eleven tror jag)
♦ Allergi-nässpray

Väska från Åhlens
2 grejer som inte är med på bild är mobilen och kameran..dom är alltid med.

Utmanar dom som känner sig manade:-)!


Kommentarer
Postat av: anna

skitsnygg plånbok =)
hihi kul att du gillade min nya layout baby!
massa kram!


Give me some sugar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback