Utmaning

Hitta denna utmaning o tänkte att ni som läser kanske vill veta lite mer om mig:)

Vad gjorde du för 5 år sedan?

2003
Jag jobbade på Torshags Förskola och privat levde jag livet:) I maj flytta jag hemifrån och flyttade från lilla Åby in till Norrköping till en 2:a. I augusti åkte jag och tjejgänget 1 vecka till Turkiet och bada, sola och drack paraplydrinkar. Annars hände det inte så mycket det året.

Vad gjorde du för 10 år sedan?

1998
Då gick jag i 1:an på gymnasiet på vårterminen och 2:an på gymnasiet på höstterminen. Fester, handboll och vänner var det som prioriterades i livet just då. I december åkte vi i familjen till Teneriffa en vecka innan jul.

Vad gjorde du för 15 år sedan?

1993
Då gick jag på mellanstadiet 4:an och 5:an. Spela handboll hade jag gjort i 2 år här. Tyckte det var himla roligt. I december detta år åkte vi till Kramfors och hämta vår hund Kajsa som var en Golden Retriever. En helt underbar hund:)

Vad gjorde du för 20 år sedan?

1988
Detta år började jag skolan. Det jag kommer ihåg var att jag tyckte det var spännande och roligt. Vår klass hade en helt suverän fröken i hela lågstadiet. Inger heter hon och hon hade alla lektioner med oss. Vi fick göra teatrar och framträdanden för alla föräldrar..mycket roligt:)

Vad gjorde du för 25 år sedan?

1983
Då var jag 2 år och gjorde väl som barn i den åldern gör mest. Nyfiken, upptäcka världen, lära sig nya saker, leka med sina kompisar, utvecklas, busa. Fick bland annat en röd trehjuling på min födelsedag som jag tyckte mycket om:)

image203
Jag 2 år..cool redan då ;) hehe

Utmanar:
Linda
Millan
Annie

Kommentarer
Postat av: Linda

JA antar utmaningen skall sitta o försöka minnas när jag kommer hem*flabbar*
kram


Give me some sugar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback