List

Utmanad av Millan :)

Tre saker jag gör när jag vaknar:

* Snozzar 417 ggr innan ja stänger av mobilalarmet, brukar
resultera i att ja får jävligt bråttom :)
* Klär på mig och fixar iordning mig
* Käkar frulle



Tre saker jag måste ha under dagen:

* Food
* Läppsmörj
* Vatten vatten vatten


 
Tre personlighetsdrag på mig:

* Envis
* Glad, för det mesta
* Pratar så in i norden


 
Tre saker jag gärna ägnar mig åt:

* Koppla av när tillfälle ges, tyvärr inte så ofta just nu
* Vara med mina vänner
* Köra bil, då är det ja o lyxkakan..= då trivs ja:)


 
Tre saker jag är rädd för:

* Att få leva ensam resten av mitt liv
* Ormar, dödsrädd
* Att någon av mina nära och kära ska råka illa ut


 
Tre saker jag drömmer om:

* Att va lycklig
* Klara mig superkanon hela livet
* Mycket jag drömmer om.............


Personer jag utmanar:

* Annie
*Linda



todäj-picture...

Kommentarer
Postat av: Linda

synd att du bor så långt bort ifrån här,ifrån bloggmiddagen=(


Give me some sugar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback