A naturell..

Naturliga tjejen!

Du har....

(x ) En plattång
(x) En locktång
(x) Designparfym
(x) Mascara över 100 kr
( ) Fondation över 200 kr
(x) Ögonfransböjare
(x) Olika borttagningsmedel
( ) Speciell hårbalsam i en sprayflaska
(x) Läppglans över 100 kr
(x) Hårinpackning
( ) Bodybutter
(x) Bodylotion
(x) Parfym över 300 kr

TOTALT: 10

Du ...
( ) Använder locktång/plattång varje dag
( ) Använder fondation varje dag
( ) Använder mascara varje dag
( ) Använder kajal varje dag
(x) Avänder läppglans varje dag
( ) Använder bodybutter varje dag
( ) Använder bodylotion varje dag
(x) Använder ansiktsrengöring varje dag
( ) Använder hårinpackning varje dag
(x) Använder hårspray varje dag
( ) Tränar på Gym
( ) Klipper dig varannan/varje månad

TOTALT:  3

du har...
(x ) Tonat håret
(x) Färgat håret
( ) Hårförlängning
(x) Piercat dig
(x) Tatuerat dig
(x) Tagit hål i öronen

TOTALT: 5

0-10 yeey ! Naturligtvis naturliga tjejen !
10-15 konstgjord behandlad blomma
15 - 20 Kanariefågel i nordisk miljö.
20-25 Fryst jordgubbe.
25-30 Barbiedocka. Bara plast

Ja vad som nu menas med naturlig..:) Jag är inte den som behöver sminka mig innan jag kliver utanför dörren..kan ha en bad hair-day utan att nån egentligen ska bry sig. This is me..så ta mig som jag är eller skit i det..! Visst bryr jag mig om hur ja ser ut och klär mig och fixar mig inte hur som helst. Fine jag är nog mån om mitt utseende men vem är inte det? More or less iaf...jag är nog åt more-hållet!


Kommentarer
Postat av: Josefin

haha okej, bra val ;) du e söt!

Postat av: mikK

Sv: mitt syns fortfarande när jag ler, och ena ögat är nån mm större. Andra lägger inte märke till det om man inte säger nått, men jag ser det dagligen! fast det är "helt friskt" enligt läkare o dyl. Men härligt att ditt inte syns! :) Ingen aning om vad orsaken var, de vet inte. Syntes ingenting annorlunda på ryggmärgsvätskeprovet etc. Vad berodde ditt på?

2008-07-10 @ 14:28:46
URL: http://iqfisk.blogg.se/

Give me some sugar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback