Shopoholic...

Har ett erkännande..Jag är en shopping-djävul...! En sån bor nog i oss alla..mer eller mindre..jag har nog fått den starkare varianten..en shopping-hora helt enkelt..:) Denna vecka har slagit rekord eller nja mindre rekord iaf i shopping..har shoppat 3 jackor, 2 väskor, 5 linnen, 3 undies, 1 bikini, gardiner, 1 duk + en massa annat..allt detta på mindre än 1 vecka..:) Jag är 3 steg från att bli inlagd för shopping-beroende..hehe..:) nävars..men visst satan är det skoj o shoppa:) o nästan bara fynd med..Jackorna exempelvis fick jag för 570 pix..men skulle gått på 1800 slantar om de varit fullpris på dem..o det är det som är det fina med rea..ibland gör man exclusive fynd:) 

   En regn.vind.andas jacka från Didrikson . Kalasbra när man ska ut o promenixa eller bara vara friluftsmänniska..:)
 Alldags-jacka i brun.grön.grå rutigt utseende..:)
 Beige kort fin-jacka..med superfint foder i:) Kommer passa bra till jeans:) Från Cubus

Kommentarer
Postat av: Ullis

hehe du är inte ensam=)...kanske värmen som gör det=) solsting eller nåt. För jag känner mig ju småttgalen ibland.

Hur är det annars?

Kommer du den 9.e?

kram!


Give me some sugar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback