Längtar

blir tokig snart...är sjukskriven till 5 april..var hos sjukgymnasten i torsdags (och ska dit närmsta halvåret) och han ville att jag skulle va hemma denna vecka med..pga den skadan jag har så ska jag inte stå, gå eller sitta långa stunder tills svullnaden gått ner..och vad gör jag 99% på jobbet.. ;) men jag klättrar på väggarna...är så van att alltid vara igång och i farten..men jag måste ju bli bra med!! så jag får svälja stoltheten och ta hand om mig själv helt enkelt..! Men jag är ju INTE sjuk...bara lite funktionsnedsatt..ehh det där lät jobbigt..hehe..är inte invalido dock..:)


Kommentarer
Postat av: Anna

Även om det gör ont och så i knät, försök att njuta de dagar du är hemma. Förstår om du håller på att gå i bitar av uttråkning, men låt tiden läka.......

KRAM

2009-03-31 @ 07:16:24

Give me some sugar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback