List

Vanligaste färgen på mina kläder: Vita, svarta, mörklila
Sminktips till allmänheten: Sluta rita ögonbryn...oh my god va gräsligt!
Mig själv med tre ord: Glad, snäll och envis
Jag ville bli när jag var liten: Affärsbiträde
Nu vill jag bli: Förskollärare..håller ja ju på o blir..klar om 1,5 år..:)
Humör just nu: Döhappy och butterflies i magen..:)
Är det nåt du absolut inte äter: Blodpudding, fiskbullar, bruna bönor, banan, champinjoner
Hur många kuddar sover du med: 5
Morgon- eller nattmänniska: Lite av varje
Sparare eller slösare: Både och..:)
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 stycken
Är du kittlig: Beror på om ja koncentrerar mig eller inte..:)
Det här är jag bra på: Prata..
Chips, morötter eller godis? Chips och morötter
Stökigt eller välstädat? : Välstädat men med lite skit i hörnen ibland..:)
Kaffe, te eller inget? Te
Har du en besatthet? Njae..inte direkt
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Kakaobrun fondvägg med cremevita sidoväggar
Hur många gånger kuggade du på körkortet: Ingen, klara på första



alltså..det här med o le på kort..att det ska va så jävla svårt..antingen så ser man ut som en mupp eller så blir det väl sådär..nu blev det en blandning..:) jaa man är som man är när man inte blev som man skulle..:)


Kommentarer

Give me some sugar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback