Semester 2010

Om ja skulle ta o slänga in lite bilder från min vacation då..:) såhär aningens senare..:) Men bättre sent än aldrig..:)




börja semestern med att ha mitt lilla gull ett par dar..:) Fasters ögonsten...♥


Vallarna i Falkenberg med mami och stefan...såg "En mor till salu"...riktigt rolig..:)


Rosé till farsen..:)


Jag o mami..:) karl´n bakom glor aningens för mycke...haha..:)


Hos mami o stefan i skåne...dit första road-trippen på semestern gick..:)


Såhär fina små gränder har de i Ystad...super-fin stad by the way..:)


Bytte ju hårfärg nere i skåne med..:)


Efter förvandlingen..:)


Roadtrip 2 gick upp till Rissna som ligger strax innan Östersund till pappa o A-B som också var där på semester....lååånga mil var det..speciellt när ja körde själv..men det gick bra...älskar ju o köra bil..:)


Converse-fötter på stranden i Rissna..


Fina Jämtland..:)


Gick en bro över den här forsen...där stod ja o pappa o fiska i timmar...:) Helt lovely...:)


Koncentrerad storfiskare..:) fick 11 abborrar o 1 mört..:)


Vi var på Storsjö-Yran inne i Östersund och såg bland annat fina Lasse Winnerbäck...det var som man smälte..:)

Lasse igen....:)


Road-trip 3 gick till Stockholm med fina Pillan o Annelie...här beundrar de Pillans fina duk hon köpte...haha...gu vad roligt vi hade..speciellt på tåg-resan hem..:)


Ja man är ju inte finare än vad man gör sig...;) Tack Annelie att du zooma in till por-nivå..;)


Jag o min Vincent...(kompisens son)...han o jag har också gängat ihop i sommar..:)


Ja det var en bråkdel av semestern 2010...:) Många roadtrips har det blivit..men även slapp o lungt o skönt har hunnits med också..:)




Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättefina bilder gumman.....härliga vyer.....kramizzar Mamma & Stefan

2010-08-24 @ 19:00:31

Give me some sugar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback