Nu är det..:)

Tjoho!
Ja nu var det en stund sen jag skrev...och det har hänt en del minsann..:) Jag har varit ny förskollärare i cirka en månad och jag är ny jämte sedan 2 veckor...:)

Framläggningen av mitt examensarbete gick kanonbra och kan nu stolt titulera mig förskollärare! Jag och min underbara H flyttade mitt pick och pack för 2 veckor sedan och nu bor jag här på riktigt..:) Det känns och är helt fantastiskt..jag trivs som fisken i vattnet och detta är bland det bästa jag har gjort i mitt liv...:) Nu har jag semester i 2½ vecka till och sedan börjar jag på mitt nya jobb..ja just det jag har sagt upp mig från mitt gamla (tack tjejer för den roliga, lärorika, fantastiska tiden:)) och sökte jobb här uppe i april...jag sökte 4 varav det första hörde av sig och jag var på intervju och fick det ganska så omgående..:) Man ska ha flyt ibland..:) Detta kommer bli superbra, kul, underbart, lovely och otroligt fantastico..:)


Blev uppvaktad som nyexad när vi käka kolbulle i fredags hos pappa och gänget :)


Här är han...han med stort H...min sambo..:) ♥♥♥

Detta sysselsätter vi oss bland annat med när vi är i stugan.:) Rofyllt och wonderbar..precis som det ska va..:)


Kommentarer

Give me some sugar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback