Nu kör vi det sista!



Ja detta stämmer iaf nu...o en vecka till ungefär...! De senaste 3-4 månaderna har min hjärna och hela mitt liv kretsat kring uppsats-skrivande...det vill säga Examensarbetet som är det sista jag gör i min 4- åriga lärarutbildning! Det ska bli så skönt att avsluta studierna...o kan knappt fatta att det snart är slut! Sen ska det bli jävligt skönt att få normala rutiner igen...känner mig som en slutkörd människa just nu! Tur man har kärlek, familj och vänner♥ som finns och stöttar nu när jag själv knappt vet vad jag heter! Det tar på krafterna det här att skriva en uppsats på avancerad nivå..speciellt när man skriver den själv! Mycket regler och bestämmelser! Men det är bara att bita ihop och köra!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du ska veta gumman att vi är så STOLTA över dej.Det har alltid varit så ...har du börjat på nåt så har du slutfört det med.....bravur.....Älskar dej gumman....Kramar från Mamma & Stefan.

2011-05-23 @ 16:27:51
Postat av: Annelie

Hallå ja?! Kan man få lite uppdatering från Norr?! :)

/Annelie

2011-06-28 @ 20:44:03

Give me some sugar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback