Ett jäkla högt berg

Vi tog tåget till Åre tidigt i söndags morse...skönt och smidigt...(bilen var lite trasig, men den mår bra nu :) Men hur som helst tåg är smidigt... :)
Vi satte oss att vänta på att kabinbanan skulle öppna och sen åkte vi upp...jag har inte åkt kabinbana sen jag var typ 6 år så det är ju en stund sen.. :). Vi klädde på oss ordentligt när vi kom upp....för det var lite kyligt och en hel del snö kvar....sen besteg vi Åreskutan... :) Våffla med hjortronssylt slank ner i magen uppe på toppen i Toppstugan....sen begav vi oss ner igen och hade en heldag i Åre....god mat och bara myste med varann.... :) Mera småtrippar åt folket...man behöver ett break i vardagen..... :)


Länge sen jag var en liten unge...men Hans kallar mig det ibland...jag säger förväntansfull.... :)


Man kände sig som en fis i rymden...mäktigt är det.


Beundrar utsikten...så fint att det är olagligt... : )


Min fina hane...♥


Toppstugan


På väg hem på rälsen...Love ♥

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Härliga ungar....ser underbart ut älskar er...kram från mammi o svärmor.

2012-06-28 @ 22:29:26
Postat av: elin

Fina bilder!

2012-07-03 @ 22:21:34

Give me some sugar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback