Spännande!

Var hos BM igår och efter att två barnmorskor hade klämt och känt på magen blev en remiss skriven för ett extra ultraljud! De kunde bara känna huvudet eller om det var rumpan..de var osäkra! Så på onsdag ska vi dit och ligger bebis fel blir det ett vändnings-försök! Det vill jag jag inte...då jag hört att det gör ont! Men vi får se hur det blir:-) Hur som helst får vi en extra kik på vår bebis via ultraljudet :-) <3 BM sa även att om de försöker vända kan det sätta igång förlossningen..känns både spännande och overkligt! Men som sagt..vi får se vad som händer :-)

Sydde en till filt till lilla mini häromdan :-)


Kommentarer
Postat av: Mammsen.com

Allt kommer att gå bra lilla stumpan ,man vet inte förrens efteråt om det gör ont.Det är en helt underbar upplevelse som ni två(snart tre) kommer att gå igenom nu.Älskar er....Kramar från Mamma & Matti.....<3

2013-06-06 @ 20:45:25
Postat av: Emelie Petersson

Vilken söt filt och du har en jättefin blogg.
Nu ska jag fortsätta titta runt här :-)

Svar: Tack snälla :-) Du gör väldigt fina saker med :-) o har känsla för det..jag kör mest på känn ja ;-)
Lindis

Postat av: Emelie Petersson

Sv: Tack rara för dina snälla ord :-)
Jag kör oxå en del på känn :-)
Det är roligt att ha något att pyssla med :-)
Ha det bra!

2013-06-10 @ 11:59:18
URL: http://syrum.blogg.se/

Give me some sugar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback