Flying!

Förra veckan var jag med ut och flög med vår kompis som håller på o utbilda sig till pilot! Jädrar vad kul det var..:-) Det var ett 4-sitsigt litet propeller plan..! Det fick bli min Lisebergs-upplevelse för i år :-) Fick till och med styra..o jäklar vad rakt det gick :-) Det var det längsta jag varit ifrån Edit...oj vad jag saknade henne...men hon hade det ju bra hemma här hos sin pappa :-) <3 Hon växer och frodas det lilla livet..hon blir 4 månader nästa vecka..vart tar tiden vägen?! Älskade unge du utvecklas för var dag som går och blir mer och mer medveten och nyfiken av vad och allt som händer omkring dig :-) Mamman och pappan utvecklas med i föräldrarollen..det här är det bästa vi gjort..:-) vår lilla tjej <3 




Kommentarer
Postat av: Mammsen.com

Låter härligt....vi saknar er massor...jobbigt att vara så långt ifrån....Kramar från Mamma (mormor)(svärmor) o Matti

2013-11-08 @ 22:30:30

Give me some sugar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback