List

Hur tidigt stiger du upp? Beror på..allt mellan halv 6 till 7
Vem, vilka vet mest om dig? Mina päron, Annie, Anna
Vad ska du göra ikväll? Softa i soffan
Var har du ont? Ryggdjävulen som vanligt
Är du bra på och måla? Mja..streckgubbar kan jag :-)
Vem kramade du senast? J
Vad heter ditt husdjur? Kissen Limpan
Har du körkort? Of course
Morgon eller natt-människa? Nattuggla
Spara eller slösa? Både och..älskar o slösa..men spara även en slant med ibland:-)
Har du några homosexuella vänner? En bekant är det
Bio eller promenad? Man kan promenera till bion?
Är du kittlig? Inte om jag koncentrerar mig..eller jo lite då med
Rädd för insekter? Beror på vad..är dödsrädd för ormar, men det är ju ingen insekt...gillar inte maskar heller

 

Kommentarer

Give me some sugar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback