Smart eller inte....

Högskoleprov...

Jepp det är imorn...men jag har ju redan kommit in på utbildningen, men man var tvungen o betala avgiften till provet i februari och 2 veckor efter jag hade betalt fick jag veta att jag var antagen till utbildningen. Fundera först på o skita i det, men va faan har ju betalat (350 spänn..för o få veta om man är smart eller bara trög i huvet ;-) ) HaHa..nävars men jag har bestämt mig för o göra det iaf. Mest för skojs skull, lite muppigt för det är ju skitsvårt. Meeen mina små IQ-celler ska få jobba lite, mer än vanligt då:-) Så mellan 8.30-16.20 är ja strängt upptagen med att skriva o tänka så ja spyr!

Lite rooligt..

Vet du vad fåglarna på söder säger??

Piip Piip

Men vet du vad hundarna i Östergötland säger??

Voffdö ;-)

Roligt o roligt grisar ska inte ha roligt, de ska ha svinkul!! :-)

Tjillevippen!!!


Kommentarer

Give me some sugar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback