Rara tårar

Sitter här med tårar i ögonlocket....min underbara mormor har precis vare här o lämnat matlådor till mig:-) Bara sådär...jaa nu när ja pluggar med så måste ja ju ta med mig mat..annars har vi som jobbar på förskolan förmånen att äta på jobbet....o det gör ja ju 3 dar i veckan..men 2 dar måste ja tänka själv:-) o så hade hon med sig nykokta kräftor som hon o morfar vare ute o fiskat...JAG ÄLSKAR KRÄFTOR...men det måste vara svenska!! jumjum.. Tack mormor o morfar (som förövrigt är mina idoler..alltid vart kommer alltid att vara!!!)

 Kräftor Foto: SVT Bild                                                                                                                                                                                      

Kommentarer
Postat av: anna

vilken sötmormor!
förstår din känsla med tårarna över det =)
tack så hemskt mycket för din fina kommentar/komplimang!
kramar!


Give me some sugar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback