Dagarna efter..

ja det var ett spännande party i lördags..mycket som hände..ja det brukar det ju göra iofs med detta gänget..:) nafsa godiskalsong.bli aprak.fajtas på dansgolvet.åka baklucka. ja händelser bland annat..:)

   
de två sista bilderna är när ja sitter i bakluckan på en trång volvo..o dricka bör man också göra för att ha nåt o göra..:) ja satt inte sådär väldans bra..men är man full går allt..hehe:) ja satt mot nåt hårt mot svanken..o dan efter kunde ja knappt röra mig..har fortfarande skitont..blev ju inte bättre när vi kom in till krogen o dansa o greja..en idiot till fruntimmer sopa till mig i ryggen 2 ggr..ni vet hur det kan bli på ett dangolv..fullt med folk..trångt..o lite plats..det blir ju lite knuff o sådant. Men denna människa ville verkligen provocera mig..o ja strunta i det..men efter andra knuffen i ryggen kunde Linda inte hålla käft..vänder på mig o skriker några väl valda ord o blänger på henne..då vänder hon på klacken o går..fega människa..:) nee men ja blir skogstokig när folk bara ska jävlas. ge fan i andra människor när de har roligt...sådeså!

Update: Detta var mitt inlägg nummer 800 :)

Kommentarer

Give me some sugar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback