Fyndat

jag o Pillan var på en outlet idag...o jag har fyndat stort kan jag säga..:) Mitt Converse- behov är stillat nu..:) Det var halva priset i hela butiken..så ja shoppa dessa ljuvliga för enbart 199.50 slantar..har kostat 649...det är ju taget liksom...kan nästan inte tro att det är sant..haha:) Närrå...mörklila läder-skor blev resultatet av dagens shopping...skitsnygga om ni frågar mig..:) Har inte sett nån annan ha dessa...har inte sett dem alls förut..men jag vill inte va som alla andra heller..:)


Kommentarer
Postat av: Sofi

Utmaning i min blogg till ALLA bloggare =) Jag har sammanställt 20 frågor, fria att kopiera.. Du besvarar dom i din egen blogg och på så vis får dina läsare veta lite mer om dig =)


Give me some sugar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback