Midsummereve 09

Ohh..Midsommar 2009 kan beskrivas på många sätt..:) läckra oss, sitta på loftet eller ute, satanistpräst, potatis, västerbottenostbröd (fast med prästost..men det pratar vi tyst om..eller hur Annie?..:), hålla takten, Hank the third, Glöder, Köttbullar..eller var det jordgubbar?, Bubbles, Åka gräsklipparflak och få soppatorsk, hålla takten, skratt, spikmatta, cider, snaps, ramla in i tv´n. Ja jag skulle kunna räkna upp flera händelser..men man måste ha varit där för att förstå logiken i det hela..hehe..:) Ja kul som attan hade vi iaf och det är ju mössan..:)




Här åker de iväg....

o efter 5 min kommer J tillbaka..
- Vad har hänt?
- Ja det blev ju soppatorsk förstås..
:)

Midsommar-donna..:)

Tack mina underbaringar för en lovely midsommar..:)

Update:
Annie gör en superb översättning av alla händelser på hennes blogg..;)




Kommentarer
Postat av: Annie

-Ligg me varann nu för faaan så jag får sova!!!!

-Vadå vi ska inte ligga med varann vi ska bara läckra oss!



hahaha jag svimmar fortfarande av skratt...



Helt sjukt roligt, det va nog de roligaste jag gjort på 27år



Love you

Postat av: Elin A

Hej hej!

Här har du en helt ny läsare :)

Elin Alenteg heter jag. Det va Anna Petersson som visade mig din blogg. Du verkar va en go tjej så jag kommer titta in här titt som tätt i framtiden.

Ha det så bra!

Hej hej

2009-06-22 @ 12:56:32
URL: http://metrobloggen.se/elinalenteg

Give me some sugar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback