Det är så jag känner

har en stor klump i både magen o bröstet...känner mig otroligt ledsen o saknaden ska vi inte prata om..! Dessa känslor beror på många orsaker...dels skolan...känner mig inte tillräcklig just nu...har massssssor o göra o känner att jag inte kommer hinna..fast jag vet att ja kommer göra det! En annan del vill ja inte gå in på här...med respekt och att jag inte känner att jag vill dela med mig det såhär öppet...! Men blir antingen tokig eller helt sinnessjuk snart...kan inte sova ordentligt och merparten av mina tankar kretsar kring det här...känslor jag inte visste att jag kunde känna såhär starkt ♥ och vetskapen om att jag kanske aldrig mer kommer få prata med den det berör eller träffas igen...men jag vill ändå tro att det kommer bli bra...men alla träliga erfarenheter jag har gör att tanken finns där ändå..:(....! Tänker både med hjärta och hjärna och vill inte med detta förstöra något...men saknaden tar överhand!

    


you brought my life back...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla gumman....du ska veta att vi är så STOLTA över dig.Du har klarat av mer än hälften....och vi vet att du har haft det jättetufft inför alla tentor och prov..men du har klarat allt.Och vi vet att du klarar resten med,Vi älskar dig gumman.....GLÖM aldrig det......Pussar & Kramar från Mamma & Stefan........

2010-03-18 @ 21:38:03

Give me some sugar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback