Lovely helg..:)

Gu nu är det en vecka sen jag skrev sist...men denna veckan har bara svischat förbi o jag har haft rumpan full! Har ju alldeles glömt bort att skriva vad jag gjorde i helgen som var..:) Kan beskriva den med dessa ord, skitrolig, pirrig, lovely, underbar och glada tankar..:) Jag var i Edsbyn hos raringen P och han hade en överaskning åt mig...nämligen detta..;)


jag har nog aldrig smajlat så länge som jag gjorde när vi åkte detta fartmonster..i 1½ timme...och jag älskar ju fart..;) o jag åkte ju själv med...fy fan vad det var roligt...det roligaste jag gjort på länge..:) men åkte ju ner i lössnö 2 ggr...men sen jävlar gick det som fan..;) Tack..;)

vi gjorde även detta när vi ändå var i närheten...ett av mina andra favoritting och göra...det förra blev ju ett nytt favvoting i o med att jag aldrig åkt skoter förut..:)


Skogens konung..ett av världens finaste djur..:) Vi var på Järvsö Zoo..:) och gick där i nästan 3 timmar...gu vad häftigt...gillar såna här grejer skarpt..:)

Fin:)

Nån uggla..kommer inte ihåg vilken det var...ho-ho..:)

Ohh så vacker...mitt favvodjur! :)

Från en utsiktsplats utmed gången i djurparken...så vackert att man nästan tappar andan! :)

Ser fram emot nästa gång..;)


Kommentarer

Give me some sugar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback