Luktar snö?!

Har varit hemma från jobbet sen i måndags, tussig, klen och aningens febrig! Brukar inte tåla hög feber så ska väl va glad att det höll sig på en låg nivå nu! Brukar aldrig vara sjuk, men det är mycket baciller på jobbet just nu så det var bara en tidsfråga! Men det känns lite bättre så jag ska jobba på fredag! :) Vädret idag har varit soligt och blåsigt om vartannat och när vi titta ut förut så snöa det i några minuter och sen försvann det! Jag var ute och lufta mig för en stund sen efter att ha legat nerbäddad i ett par dar. Gick till affären och handla frukt, när jag hade gått en bit kändes en kall och vintrig doft i näsan, sådär det kan lukta när det är riktigt kallt, svårt o förklara. Men efter 3 steg kom det några flingor dinglande från himlen, så visst jag tror att vintern är på väg med stormsteg!

Fin vy från soffan i förmiddags! Typiskt när man är klen!


Kommentarer

Give me some sugar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback