30 och 30+

I söndags blev jag ett år äldre! 32 sägs det:) Men kommer att förbli 30+ hela livet :-) Hade en mysig födelsedag:) Restaurang på kvällen med min älskade hane <3 Fick fin och bra present! Han tyckte att jag skulle kunna använda en sån här och inte bara när vi är hos svärmor och svärfar. En symaskin! Han kan min älskade :-) Jag känner bara lycka och upprymdhet när jag tittar på honom...vårt blivande barns pappa och min fina älskade sambo och livspartner :-) <3

Gick in i vecka 30 igår...bara 10 veckor kvar :-) Hoppas på några färre dagar iaf :-) Bebisen bökar runt och gympar hela dagarna:) Så mysigt :-) <3


Kommentarer
Postat av: Mammsen.com

Så otroligt härliga o underbara bilder på bäbisen.....<3 <3 <3....puss på dej stumpan...krama Svärsonen...från oss

2013-04-25 @ 22:01:12
Postat av: erikasblogg.se

GRATTIS i efterskott!! Å vad fin du är med <3


Give me some sugar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback