Loppis

Många säger att begagnade grejer inte är nåt för dom..-usch nån annan har ju haft det där...-nej det där kan jag inte ha på mig om det är använt! Ja sådär kan det ju låta! Jag tycker att återanvändning av saker-prylar-kläder som är fina och knappt använda inte alls är nåt konstigt! Det är klart jag för det mesta köper "nya" kläder i affären, men ibland fyndar man ju på loppisar och liknande!

Nu när vi snart ska ha barn så tänker vi mycket kring hur vi ska köpa kläder och grejer till lilla mini! Kläder är ju en sån sak som går åt som bara den i början, begagnade kläder är ju tvättade x antal gånger -det här med gifter i kläder och så vidare är ju minskat nåt enormt! Så mycket begagnat och saker kompisars barn har haft blir det! Men nya saker är ju grymt kul med :-)
Vi köpte mjukisdjur för endast 55 slantar häromdagen och 4 klädesplagg för också endast 55 slantar! :-) Tvätta så är de ju som nya :-)



Kommentarer
Postat av: Karin

Fina kläder du fick tag på! =) och billigt med!

Postat av: Mammsen.com

Helt rätt ,såna kläder är helt kanon,sen kan man ju göra hur mycket fina fynd som helst på loppisar o secondhand ...vi e likadana så *håll igång* kära ni...kramar från oss..<3

2013-04-12 @ 11:38:40

Give me some sugar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback