Vecka 35

I måndags gick vi in i vecka 35 :-) Det är svårt o förstå att det snart är dags för bebis att komma ut :-) Känns som man har varit gravid i flera år :p :-) Var hos BM i torsdags och det såg bra ut!

SF-mått: 33 cm
Bebis hjärtljud: 144 slag i minuten <3
Blodtryck: 116/75
Viktuppgång: 17 kg

Detta med vikt alltså..visst jag har gått upp över medel..men jag bryr mig inte så mycket om det...är ju svullen konstant och känner mig väldigt otymplig emellanåt...är mest rädd för att det kommer bli super-tungt i slutet..! Äter ju som vanligt om inte mindre..mycket frukt och grönsaker..men en o annan godis åker ju ner med! Men denna vikten är ju just nu...sen jäklar ;-)

Bilder från i söndags v.34 (33+6)


Kommentarer
Postat av: Karin

Ja, jag känner likadant med ang vikten.. man får ta tag i det sen. Och som sagt.. vätskan gör ju sitt med.. det märker jag också!

Postat av: Mammsen.com

Du jättefin gumman....kram

2013-06-01 @ 22:14:10

Give me some sugar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback