Little list..


Favoritplagg i garderoben just nu: En randig tröja med 3/4 ärm i brunt o vitt (från HM)
Vanligaste färgen på mina kläder: Brunt, vitt, svart
Byxa eller kjol: Both
Sminktips till allmänheten: Sluta rita egna ögonbryn(ohh my god!!)
Mig själv med tre ord: Glad.Snäll.Envis
Jag tränar: Vattengympa
Jag ville bli när jag var liten: Affärsbiträde
Höger-eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Lite halvnere o trött
Är det nåt du absolut inte äter: Fiskbullar
Vad sa du senast: Hej då
Fisk eller badkruka: Fisk (älskar o bada)
Hur många kuddar sover du med: 3
Spara eller Slösa: Både och, är en jävel på o slösa men kan spara bara ja vill :-)
Bästa film: Dirty Dancing
Har du några homosexuella vänner: Nepp
Tror du på mirakel: Ja det gör jag
Hur många barn vill du ha när du blir "stor": 2-3 stycken
Bio eller promenad: Bio
Är du kittlig: Bara om jag inte koncentrerar mig, vilket jag alltid brukar misslyckas med:-)

Stjärntecken: Oxen
Det här är jag bra på: Prata, prata, prata..är vaccinerad med grammofonstift:-)
Stök eller Ordning: Ordning o reda på torpet
Gillar du att sjunga: Jovars, men helst själv


Bye Bye Lingonpaj


Kommentarer

Give me some sugar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback