Rasande fart!

Idag går vi in i vecka 28..:-) Har sagt det förr och jag säger det igen...vart tar tiden vägen! Inte mig emot att det går fort, men man vill ju hinna reflektera över allt med :-) Det gör jag så gott det går:-) H är cool och lugn han....det tar ner mig på jorden emellanåt..o det behövs :-) är ganska lugn och så med..men stressar lättare upp mig! Men det blir bättre och bättre :-) Är lite av en kontroll-människa...o detta med graviditet är ju inte kontrollbart för fem öre...;-) men jag lär mig...:-)

Magen i fredags 27 (26+4) den är ganska stor nu, det känns när jag ska böja mig bland annat! Men det är så det ska va :-) <3


Kommentarer
Postat av: Mammsen.com

Hihihihi....du e för go stumpan..ta det lungt med allt .DET löser sej till det bästa.Det är alltid så med tankar o vilja med det första barnet.Allt kommer att gå kanoners..;) och jag kommer att få ett helt underbart barnbarn till.Älskar dig puss o kram Mamma <3

2013-04-12 @ 11:35:46

Give me some sugar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback