BM och blåst!

Idag var jag på barnmorske-kontroll och allt såg fin-fint ut :-) SF-mått - 21cm.....Blodtryck 115/75...bebis hjärtljud 152 ljuvliga slag i minuten :-) Jag mår bra med undantag av lite bäckenkänningar, mest att jag vaknar på natten av att det gör ont...blir ju inte bättre av att jag är som en propeller när jag sover :-) Ska testa att lägga en kudde mellan benen...rekommendation av BM! Annars var allt som det ska :-)

Här i Östersund har det varit halv storm igår och idag...blåser nåt så in i bomben! Men är man som vi..omringade av fjäll så tar ju vinden lätt fart...! Man får hålla i kalufsen när man är ute bara ;-)

Magen idag...vecka 22 (21+3) börjar tjocka på mig lite nu:-)


Kommentarer
Postat av: Monica-Gravid med nr 1

Härligt att allt såg bra ut :) Jag rekommenderar också kudde mellan benen! Har sovit med det i flera veckor och det är jätteskönt. Så fint magen börjar växa nu :) Kram!

Postat av: Cissi - mamma till 2 prinsessor

Vad härligt att alltå såg bra ut! Kudde i modell större, gärna amningskudde kan verkligen rekomenderas

2013-03-01 @ 16:45:03
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Mammsen.com

Så underbart det ser ut gumman....man blir tårögd ... <3 härligt att se kramar

2013-03-07 @ 08:40:28

Give me some sugar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback