Varmt och varmt!

Den här veckan har varit kanon-varm och med 1 liter extra blod i gravid-kroppen känns det ännu mer än annars! Jag gillar värme men inte när man svettas av stilla-sittande aktiviteter :-) Det pärlas på näsan och i pannan! Känns ju sådär..tur man är hemma och kan sitta i baden-baden stolen under parasollet och hoppas på att det fläktar :-)

Tänkte att jag skulle sytt ett babynest själv..en sån där bra grej för bebisen att gosa ner sig i första tiden! Tanken med den är ju att det ska kännas liknande som när de ligger i magen! Trångt och eländigt ;-) Det braiga med denna är ju att man kan ta med den överallt, ha den i sängen, soffan eller vart som helst :-) Jag sydde aldrig nån själv...men hitta ett väldigt fint på Tradera..för en billig peng! Hoppas bebis kommer trivas i den...jag vet att jag skulle göra det :-)


Kommentarer
Postat av: Karin

Fint babynest du har fått tag på! Gillar mönstret :)

Postat av: Mammsen.com

<3 <3 <3

2013-06-01 @ 22:15:31

Give me some sugar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback