Fuck the fucking shit..

Lite pissed o mad...men va faan. Här kommer en list iaf.

KLÄDER

Skor: Olika
Sneakers: Puma och Nike
Jeans: Lee
T-shirt: Only in handbolls-practice
Underkläder: Det är olika

ACCESSOARER

Väska: Ujuj, olika..är väskoholic
Plånbok: En brun avlång från Wedins
Solglasögon: Svarta stora från Kanarie-holmarna
Klocka: Axcent

TEKNIK

TV: Luxor
Stereo: Bioljudet
Mobiltelefon: Sony Ericsson
MP3: I mobilen
Dator: Packard Bell
Kamera: Advent

BADRUM

Tandkräm: Colgate
Tvål: Palmolive
Hårprodukt: Klippoteket och Matrix
Parfym: Miss Dior Cherie, DKNY Be Delicious, Emporio Armani Elle She
Hudkräm: Lancome
Schampo: Elvital (rosa)
Balsam: Elvital
Medicin: Äter ingen medicin
Vitamin: Kvinna brustabletter
Huvudvärkstablett: Anything

MAT OCH DRYCK

Mineralvatten: Ramlösa eller Loka
Öl: Carlsberg
Vin: Allt utom surt (fyyy)
Bröd: Fullkorn
Choklad: Marabou
Glass: Calippo Cola

HEMMA

Säng: Stor och skön
Lakan: Hemtex
Espressomaskin: Don´t drink the shit
Kylskåp: Elektrolux
Porslin: IKEA

FÄRDMEDEL

Bil: Mitsubishi
Flygbolag: Olika
Taxi:De numret man kommer på :-)
Cykel: En gammal rostig mustang, men går som faan

ÖVRIGT

Frisörsalong: Just nu kusin Mary
Bank: Swedbank
Bensinstation: Jet eller Q-star
Gym: Hell no

Här kommer ett axplock bilder för den som är intresserad...it´s nice to be a bitter-fitta..men jag har all rätt o vara det med..haha!

      

Anna och Selma på Midsommarafton, Jag och Selma (hon låg i mitt knä minst en halvtimme, ingen dålig knähund:-)) Moi, Jag och Anna utekväll i mars.

Bye





Kommentarer

Give me some sugar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback