Limpan is the shit..:-)

Det är jag som är Limpan..en kolsvart 6-årig racer-katt som bor med min mamma Linda :-) Det bästa jag vet är att springa, jaga min boll,äta,sova, jama och dregla..ibland räcker det att titta på mig så blir jag alldeles till mig och dreglar som bara den! Jag är en cool kisse..men ibland kallar mamma mig för KF (katt-fan) när jag racar ner saker och så och biter på sånt jag inte får..men jag vet att hon älskar mig iaf:-) Här kommer lite bilder på mig och mina sysselsättningar..

1.                                             2.                                                   3.
                                


                                                                              
4.                                              5.                                                   6.
                                 
                    

1. Vilar i fönstret (favvo-plats
2. Räcker ut tungan
3. Lagt mig i mammas träningsväska
4. Mamma har fångat aborre till mig
5. Min bästa sov-plats (under täcket)
6. Gosar med mamma


Det var lite om mig...rock on alla kissar out there!


Kommentarer

Give me some sugar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback