Yeah utmanad:-)

Blev utmanad av coola Emelie att avslöja 6 pinsamma saker om mig själv..hmm ;-)

1. Blir galen när jag ser en kändis..bara vrålar ohhh kolla..ehh:-)
2. Pratar ibland i sömnen
3. Är sjukt shopping-beroende
4. Pratglad som jag är...så varför inte med mig själv...:-)
5. Avskyr när det blr pinsamt tyst...och anstränger mig till det yttersta
    för att inte säga nåt dumt..men det misslyckas alltid 
6. Kör alldeles för fort för det mesta..men enbart när jag själv är i bilen

Faan vad svårt..finns ju säkert miljoner pinsamma saker om mig..men de har jag nog förträngt ;-) yeah right..hehe

Utmanar de som vill och känner för det!

Nattinatt




Kommentarer
Postat av: Emilié

Ja, visst var det svårt? Men roligt att läsa!

Postat av: Emilié

Det är den verkligen! Helt underbar låt...

2007-10-18 @ 22:47:40
URL: http://sockerplast.blogg.se

Give me some sugar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback