Grow up

Tecken på att du blivit vuxen

¤ Du kan fortfarande ha dina jeans från tonåren. Som benvärmare
¤ Du har inte varit på en rolig nyårsfest sedan hjulet uppfanns.
¤ Varje gång du får visa leg på bolaget så ställer du till med fest för vänner o bekanta.
¤ Du har upptäckt att uttrycket "Man ska gå hem när man har som roligast" inte är ett aprilskämt.
¤ Du har däremot fattat att "Jag ringer dig" är ett.
¤ Du har slutat hålla in magen när du ligger med folk.
¤ Om någon väcker dig mitt i natten, ber dig ställa dig på huvudet och baklänges rabbla alla du legat med är det inte säkert att du klarar det.


Kommentarer
Postat av: Linda

Allt bra idag?
Har du sålt ngt oriflame då?Bara att beställa så mkt du kan nu,väntar på att det skall gå o se infon om skärgårdsfesten,tex värvar du 5 o jag 5 o vi säljer för 2000 så får vi åka på en skärgårdskryssning,hihi...hur kul hade inte det varit då?!

Postat av: Linda

Måste peppa alla jag värvat nu...hihi 4 st totalt har jag värvat,har du ngng på G?
Kan inte du adda mig på msn?

2008-04-13 @ 12:04:29
URL: http://hummingbird.blogg.se

Give me some sugar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback