Brand new shoes

igår var ja o Jossan på Vingåkers Factory Outlet..jag skulle köpa ett par nya Lee jeans..men de hade en Scorett Outlet affär där med..med en massa skor. Det var när jag klev innanför dörren..där stod dom..såna där skor man inte träffar på så ofta..då när det blir ett wow inombords liksom..stilrena och snygga och bara sååå jag :) Ett par Nike i ljusgult, beigt och vitt. De kosta 700 pix..var nedsatta från 999 slantar..tillhör ju inte vanligheten att jag går o shoppar skor för nästan 1000 spänn..men för dessa gjorde jag ett undantag..de var ju bara såå ohhh :) Mucho perfekto! ObS: De är ju mycket snyggare i verkligheten.


Kommentarer
Postat av: jessica

dom var ju skit snygga =) kul när man hittar ngt sådär på rea med =) verkar som ni hade en toppen dag kramar

Postat av: Linda

oki,ååå outlets rockar hårt,fast jag ahr inte kommit mig till ngn änflabbar

Tusen kramar,njut av det som är kvar av semestern=)

2008-08-06 @ 11:15:11
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Give me some sugar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback