Bergsgetter igen...

igår var vi på exkursion med skolan igen..jädra farande..:) Var vid Tors Klint som ligger en liten bit från Åby...fint fint. Mycke bergsklättrande denna gång med..mycke uppför och nerför..ajaj! Men det är bara o se glad ut..:) Denna gången blev det ett möte med satans avkomma hela 2 ggr..fy fan..kan inte asen bara gå upp i rök! Utöver det var det intressant och mindre intressant...som det brukar va med andra ord..:)


mycke sånt här var vi tvungna och passera..
och jag höll på o fastna o slå ihjäl mig flera gånger..

backigt och stenigt..

Annelie och jag

lite bones

en redig stock..(ska uttalas med östgötska..:))
eller hur Annelie..? :)

Utsikt över Norrköping

Pillan och jag

Kommentarer

Give me some sugar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback