Bergsgetterna

idag har vi vare på en till exkursion med skolan..trippen denna gång gick till Torshags-skogen här ute i Åby..den skogen som ligger precis vid mitt jobb..:) så när vi gick förbi där imorse undra barnen varför jag skulle följa med dem...men då sa jag att detta var min klass o vi skulle på "utflykt" i skogen..:) sen när vi kom tillbaka på eftermiddan o de fick se oss så hörde jag att barnen sa " ser ni Linda nånstans" :) mina små juveler..:) annars har dagen vare händelsefull..dock inget möte med satans avkomma (ormjävlen) men regn, jord och träsk har vi fått traska i...ont som fan i knät..men det är bara o bita ihop..:) har såna snälla klasskamrater som hjälpte mig innan jag höll på o fara ner från berget..:) har vare hos sjukgymnasten idag med...så det känns lagom i knäskrället..!








Kommentarer

Give me some sugar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback