Gårdagen

ja som ni ser i inlägget nedan var det fullt ös på´t igår..lite fuller var jag nog allt..hehe..:) Vi hade skoj iaf..även om ja inte kände en kotte förutom Pillan...men det blev ju att man prata allihop iaf..:) Många av hennes kompisar var med o så..trevligt var det..:) Somna ganska ovaggat på natten sen......vilket resulterar i att ja är trött som en mört idag...! En spillde en hel jävla öl på mina nya Converse ...så det lukta gammal fylla om dem imorse..fastän jag sköljde av dem inatt...fan vad tjurig ja blev...morr!!! men men...blev inte så mycke kort tagna..glömmer alltid bort att ja har kameran med mig...men nåra iaf..


Pillan o ja..när vi satt o lyssna på banden..mellan skurarna..:)

Kommentarer
Postat av: Anna

Träligt med skorna, men så är det ju alltid. Bra du hade kul! Ses imorron.

2009-05-25 @ 09:02:02

Give me some sugar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback